Rogstad Trafikkskole Bergen Motorsykkelskole AS

Velkommen til Rogstad Trafikkskole Bergen Mc skole AS.

I alle aldersgrupper er det stadig flere som ønsker å virkeliggjøre drømmen om motorsykkel.

Mc lappen hos oss går raskt og effektivt. Vi legger opp opplæringen etter den enkeltes nivå og prestasjoner. Rolf Rogstad har lang erfaring som Mc fører og Mc lærer og hjelper dere fram til å bli trygge og sikre på to hjul.

Intensiv opplæring hør med oss.

De som ikke har A1 fra før må på Mc kurs 3 timer før vi kan begynne å kjøre.

EN GOD » TRENER» ER GULL VERDT….

Vi tilbyr:

Lett motorsykkel Kl, A1
Aldersgrense 16 år, øvingskjøring kan startes 1 år før så lenge mann har trafikkaltgrunnkurs.

Meld deg på trafikkaltgrunnkurs hos oss.

Motorsykkelopplæring – Kl. A2 mellomtung
Ønsker du førerkort for mellomtung motorsykkel må du være fylt 18 år, øvingskjøring kan startes to år tidligere. De to første årene  kan du bare kjøre mellomtung motorsykkel.

Overgangs kurs A1 til A2(obligatiorisk opplæring uten og med praktisk prøve).
Obligatorisk opplæring uten og med prøve.

Overgangskurs A2 til A
7 timers kurs for å erverve seg kjørerett på tung motorsykkel kl. A

Motorsykkelopplæring- Kl. A. Ønsker du førerkort for tung motorsykkel må du enten være fylt 24 år, eller ha kjørt mellomtung sykkel i 2 år. Ingen begrensninger i vekt eller effekt. Skal du velge en motorsykkelskole – Velg oss !!

Send henvendelse

Henvendelse er 100% uforpliktende. Vi tar kontakt med deg omgående.